Moduł ERP enova365 Wypożyczalnia

Moduł ERP enova365 Wypożyczalnia

Soneta

Nowy

Służy do ewidencjonowania wszelkiego rodzaju obiektów, które mogą być przedmiotem wypożyczenia. Funkcjonalności: Kompleksowa obsługa wypożyczeń, Możliwość generowania dokumentów (w tym handlowych i księgowych) z poziomu wypożyczenia, Możliwość powiązania kontrahentów z urządzeniami, Pełna współpraca z modułami CRM i Serwis.

Więcej szczegółów

290,00 zł netto (356,70 zł brutto)

Wypożyczalnia

służy do ewidencjonowania wszelkiego rodzaju obiektów, które mogą być przedmiotem wypożyczenia

Dzięki bardzo elastycznej konfiguracji możliwe jest ewidencjonowanie dowolnych przedmiotów. Doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku biblioteki, jak i firmy budowlanej dystrybuującej ciężki sprzęt na prowadzone budowy.

Dla kogo:

  • Firmy handlujące i wypożyczające sprzęt specjalistyczny
  • Wypożyczalnie samochodów
  • Biblioteki

Funkcjonalność:

Funkcjonalność modułu oparta jest o urządzenie, czyli element reprezentujący przedmiot, który jest wypożyczany. Pozwala na ewidencjonowanie posiadanych urządzeń, informacji o aktualnym stanie (np. zarezerwowane, wypożyczone, zwrócone) oraz rejestrowanie aktywności, w związku z czym dla każdego urządzenia dostępna jest pełna historia wypożyczeń. Możliwość przypisania poszczególnych urządzeń do zdefiniowanych wcześniej modeli ułatwia operatorowi dostęp do informacji, ile egzemplarzy wybranego modelu jest dostępnych do wypożyczenia w żądanym terminie. Wypożyczenie może być wprowadzone dla jednego przedmiotu, ale również na jednym wypożyczeniu można uwzględnić wiele obiektów. Moduł wyposażony jest w mechanizmy, które łączą się z pozostałymi modułami i bezpośrednio z poziomu wypożyczenia pozwalają rozliczać wypożyczenie oraz wystawiać dokumenty handlowe, podpowiadając kwoty należne za każde wypożyczane urządzenie.

Benefity:

  • kompleksowa obsługa wypożyczeń za pośrednictwem jednego narzędzia,
  • możliwość generowania dokumentów (w tym handlowych i księgowych) z poziomu wypożyczenia np.:
    • dokument potwierdzający wydanie urządzenia,
    • dokument potwierdzający przyjęcie kaucji,
    • dokument rozliczający wypożyczenie,
  • możliwość powiązania kontrahentów z urządzeniami,
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi ewidencji realizowanych wypożyczeń,
  • pełna współpraca z modułami CRM i Serwis – dla każdego urządzenia dostępna jest pełna historia jego napraw oraz przeglądów i na podstawie częstotliwości przeglądów można zaplanować przyszłe przeglądy i naprawy serwisowe dla każdego urządzenia; w chwili przyjęcia urządzenia do naprawy lub przeglądu tworzone jest zlecenie serwisowe, które automatycznie może trafiać na listę zadań do wykonania przez danego operatora.

Brak komentarzy od klienta w tym momencie.

Napisz opinię

Napisz opinię

Accept Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej